Politics Forum Membership or Blocking Sign-Up

Do Not Sell My Personal Information

buzzdog

Gold Star Member
Joined
May 26, 2007
Messages
4,826
Reaction score
5,936
Points
113
I would like to be added to the list of people with posting privileges in the politics forums. IDK if I'll actually post or not, but things are so slow I might just get bored enough to enter the fray. Now the Indians forums, those are another matter. Way too much polarization and nastiness in that scary place. Can I be blocked from seeing that? :chuckle:
 

King Stannis

Maréchal d'Empire
Administrator
Joined
Jul 12, 2014
Messages
14,734
Reaction score
20,281
Points
135
I would like to be added to the list of people with posting privileges in the politics forums. IDK if I'll actually post or not, but things are so slow I might just get bored enough to enter the fray. Now the Indians forums, those are another matter. Way too much polarization and nastiness in that scary place. Can I be blocked from seeing that? :chuckle:
Already? The season just started!

We’ll get you in.
 

Lee

Gold Star Member
Joined
Apr 27, 2005
Messages
24,725
Reaction score
29,652
Points
135
Have I been kicked out of the political thread?
 

King Stannis

Maréchal d'Empire
Administrator
Joined
Jul 12, 2014
Messages
14,734
Reaction score
20,281
Points
135
I would like to be added to the list of people with posting privileges in the politics forums. IDK if I'll actually post or not, but things are so slow I might just get bored enough to enter the fray. Now the Indians forums, those are another matter. Way too much polarization and nastiness in that scary place. Can I be blocked from seeing that? :chuckle:
You're in!

Be sure you read the rules before posting. Welcome.
 

Lee

Gold Star Member
Joined
Apr 27, 2005
Messages
24,725
Reaction score
29,652
Points
135
It is where it always is.

Lemme check with Keys.
I am in, not sure what happened.

I will make sure to have a personal attack against you on there for kicking me out for a day, lmao.

Something along the lines of....oh you think you know everything about the military just because you served our country. Well I paid your salary for those years through my taxes you ungracious piece of crap.

I am sure it will go over well, lol

(thanks for checking even though it was a glitch that fixed itself)
 

King Stannis

Maréchal d'Empire
Administrator
Joined
Jul 12, 2014
Messages
14,734
Reaction score
20,281
Points
135
I am in, not sure what happened.

I will make sure to have a personal attack against you on there for kicking me out for a day, lmao.

Something along the lines of....oh you think you know everything about the military just because you served our country. Well I paid your salary for those years through my taxes you ungracious piece of crap.

I am sure it will go over well, lol

(thanks for checking even though it was a glitch that fixed itself)
No worries!
 

natedagg

NBA Starter
Joined
Apr 18, 2005
Messages
4,786
Reaction score
4,919
Points
113
I can’t post in the politics forum.

























I guess I am not liberal enough. :chuckle:
 

Radio

Top